Saturday 28 October 2017

Ακτοπλοική σύνδεση Χειμώνα

Διαβάσαμε στην σελίδα Ακτοπλοική σύνδεση Ύδρας στο ΦΒ: 
<< Η νέα δρομολογιακή περιόδο (01/11) θα μας βρει με δύο μόνο δρομολόγια καθημερινά και αυτά θα εκτελούνται με ιπτάμενο δελφίνι.
Τον Οκτωβριο, η  εξυπηρέτηση του νησιού από την HSW ήταν ελλιπής. Τα δελφίνια και το καταμαράν ήταν γεμάτα και δεν υπήρχαν εισιτήρια αποτρέποντας την προσέλευση εκδρομέων και τουριστών και δημιουργώντας προβλήματα στους συχνούς ταξιδιώτες της γραμμής.
Να θυμίσουμε ακόμα ότι εκκρεμεί η υλοποίηση απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου για σύσταση επιτροπής που θα ασχοληθεί με τα ακτοπλοϊκά δρώμενα, από τον Ιανουάριο του 2015!
Ακτοπλοϊκά Νέα της Ύδρας σε συντομία:
1. Λιγότερο μια εβδομάδα απομένει από την έναρξη της νέας δρομολογιακής περιόδου και τα δρομολόγια της Hellenic Seaways δεν είναι ούτε αναρτημένα, ούτε γνωστά. Οι πληροφορίες μας λένε για δύο δρομολόγια μόνο καθημερινά το μεγαλύτερο διάστημα του χειμώνα. Να θυμηθούμε ότι η πρόφαση της HSW για την περικοπή δρομολογίων ήταν το πρόβλημα με το όριο ηλικίας των δελφινιών, που πλέον δεν υφίσταται
2. Σημαντικές καθυστερήσεις συνεχώς από το FC5 που σπανίως κάνει τη διαδρομή Πειραιάς - Ύδρα σε λιγότερο από 2,5 ώρες. Όσο θα έκανε και το συμβατικό, αν δεν έπιανε σε Μέθανα και Αίγινα και το πληρώνουμε για ταχύπλοο....
3. Μεγάλο το πρόβλημα με τη μυρωδιά πετρελαίου στα δελφίνια της HSW που πολλές φορές καθιστούν ανυπόφορο το ταξίδι.
4. Αλλαγές στη μία εταιρεία που δραστηριοποιείται στο Μετόχι
5. Εγκρίθηκαν τα δρομολόγια της Hellenic Seaways και της Seajets στη Γραμμή Πειραιάς - Ύδρα. Η Seajets αναμένεται να ξεκινήσει τα δρομολόγια την περίοδο του Πάσχα!
6. To 100% της HSW αναμένεται να αποκτήσουν οι Επιχειρήσεις Αττικής, μητρική της Blue Star Ferries, αποκτώντας και το μερίδιο της Minoan Lines σύντομα. Μένει να φανεί αν θα κρατήσει το τμήμα του Σαρωνικού η νέα ιδιοκτησία ή θα περάσει σε άλλον ενδιαφερόμενο (με πιθανή τη Seajets)
7. Σε επόμενη ανάρτηση θα δούμε στην πράξη πως ένας Δήμαρχος μπορεί να ΠΕΤΥΧΕΙ καλύτερη σύνδεση για το νησί του. Σίγουρα όχι με ευχαριστίες… >>

Και συμπληρώνω εγώ: 
Τώρα που η σεζόν τελείωσε και όλοι κάνουμε τους απολογισμούς μας, έχουμε πληρώσει τους φόρους μας, το ΙΚΑ των υπαλλήλων, έχουμε υπολογίσει και βάλει στην άκρη το ΕΦΚΑ μας, την ΔΕΗ, το νερό, το τηλέφωνο. Την αμοιβή λογιστή. Τα  ενοίκια μας για όλους τους μήνες που τα έσοδα μας θα είναι μηδέν. Τα  έξοδα συντήρησης αλλά και ανοίγματος των επιχειρήσεων για την νέα σεζόν. ‘Ερχεται η στιγμή που ξανά θυμόμαστε (γιατί όταν εισπράττεις παθαίνεις και κάτι σαν αμνησία) ότι 2-3 μήνες δουλείας όσο καλή και να είναι η σεζόν δεν φτάνουν για να ζήσεις 12. 
Και εδώ αρχίζουμε πάλι τις συζητήσεις για επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν κτλ κτλ κτλ. 
Πριν όμως ξεκινήσουμε να μιλάμε, να προτείνουμε, να κάνουμε σχέδια, να , να, να. Ας σκεφτούμε με τι θα έρχονται οι επισκέπτες, εκδρομείς, τουρίστες, περιπατητές. 
Με ιπτάμενο χαλί? 
Με διακτινισμό? 
Η θα κάνουμε skype και θα πληρώνουν για να τους περιγράφουμε το νησί και τις ομορφιές του? Θα κόβουμε και απόδειξη? 
Για να σοβαρευτούμε και λίγο, το ακτοπλοικό είναι και θέμα ασφάλειας των κατοίκων. Τα πλοία δεν εμπνέουν εμπιστοσύνη και τα μειωμένα δρομολόγια με πλοία που δεν ταξιδεύουν με Χ μποφόρ, μας τρομάζουν. Η μεταφορά των ασθενών γίνεται δύσκολη. Η ζωή μας γίνεται δύσκολη.

Πριν λοιπόν ξοδευτούν χιλιάδες ευρώ για οτιδήποτε άλλο, ας βρεθεί μία λύση για το ακτοπλοικό. 
Η έστω ας γίνουν προσπάθειες πριν δεχθούμε οριστικά ότι δεν γίνεται τίποτα. 
Η,  ας πέσουμε σε χειμερία νάρκη όπως οι χελώνες. Δεν λέω φίδια η αρκούδες γιατί δεν θέλω να κατηγορηθώ ότι τρολάρω.  Τα φλαμίνγκο πως την βγάζουν τον Χειμώνα? 

Καλό Χειμώνα.